Ontdek de zekerheid van Centurion:
BEL 020-4861776 OF MAIL ONS

Hospitality

Hospitality

Uw gasten goed ontvangen is niet de enige taak van de moderne Hospitality Host. Gasten en medewerkers willen zich veilig én welkom voelen. Daarom ontwikkelden wij de Security Host: een gastheer of gastvrouw met de waakzaamheid van een beveiliger.

The guest journey

De Security Host is in staat om meerdere taken uit te voeren. Hij is ook verantwoordelijk voor toezicht op de bezoekers van het pand, houdt zich strak aan de procedures en heeft een sterk gevoel voor verdachte situaties. Meerdere functies geïntegreerd in één persoon zorgen voor een gestroomlijnde dienstverlening en voor een kostenbesparing.

Preventieve observatie

De Security Host is BHV- en AED-gecertificeerd en heeft de profiling-training gevolgd. Als het nodig is, treedt hij adequaat op. Deze professional blijft op alle momenten alert en waakzaam. Door profiling wordt afwijkend en mogelijk gevaarlijk gedrag direct opgemerkt. De Security Host signaleert verstorende personen of situaties alert en alarmeert direct de juiste personen.

Onze aanpak

Onze aanpak

1. Analyse huidige receptiediensten en inventarisatiebehoeften

Samen nemen we de huidige situatie onder de loep. We gaan uitgebreid met elkaar in gesprek en analyseren bijvoorbeeld de guest journey. Vervolgens blikken we vooruit en bepalen we de toekomstige wensen. Onze experts geven advies en bieden nieuwe inzichten.

2. Werving, selectie en voordracht van medewerkers

Het is ons doel om uitsluitend Hospitality Hosts in te zetten die volledig passen bij de cultuur en identiteit van uw bedrijf. Om dit te bereiken stellen we allereerst het functieprofiel van de Hospitality Host binnen uw omgeving vast. Vervolgens starten we een zorgvuldige selectieprocedure en stellen we geschikte kandidaten aan u voor. Samen kiezen we de beste mensen. Ook stellen we een handboek met instructies op.

3. Inwerk- en trainingsprogramma

Om een project goed te starten en het juiste gevoel te krijgen, organiseren we een kennismaking en intake. Tijdens een rondleiding ervaren we niet alleen het gebouw, maar leren we ook de cultuur en de mensen kennen. Voor de eerste werkdag volgen de medewerkers een uitgebreid programma met trainingen van de Hospitality Academy en diverse inwerkdagen. Op die manier faciliteren wij onze mensen om hun werk goed en kundig uit te kunnen uitvoeren.

Neem contact op

Wanneer u vragen of opmerkingen hebt over onze diensten, of wanneer u een offerte wilt aanvragen, dan kunt u ons bereiken via: info@centurioncd.nl of via het contactformulier.

Of bel ons op nummer 020 486 1776